O nas

CO TO JEST

LATAJ BEZ LICENCJI?

LATAJ BEZ LICENCJI to firma, która pomoże spełnić Twoje marzenia o wzbiciu się w powietrze. Zakochaliśmy się w wiatrakowcach od pierwszego wejrzenia. Stwierdziliśmy, że musimy kontynuować swoją pasję szerząc wieść o wiatrakowcach w całej Polsce. Dzięki nam będziesz mógł nie tylko zakupić swój wiatrakowiec, ale także dowiedzieć się najważniejszych informacji o nowoczesnych statkach powietrznych, które nie wymagają licencji.

Nasz Fusioncopter JK-2 NANO to gwarancja bezpieczeństwa, wygody oraz najlepszych wrażeń z latania. 
Jego budowa jest bardzo prosta, a zarazem solidna, dzięki czemu pilot może czuć się w niej bezpiecznie. Wiatrakowiec wykorzystuje silnik paralotniowy, doceniony przez wielu pilotów PPG. Dodatkowo model ten wyposażony jest w podwójny układ zapłonowy, który zapewnia większy stopień bezpieczeństwa. 
Ważnym elementem wiatrakowca jest także łatwy, a zarazem pewny w użyciu napęd prerotacji. 
Dzięki swojej konstrukcji oraz możliwości demontażu niektórych elementów takich jak wirnik czy podwozie, w garażu zajmuje on tyle miejsca co motocykl.

Parametry techniczne:
Średnica wirnika: 7 m
Długość bez wirnika: 3,5 m
Szerokość bez wirnika: 1,7 m
Wysokość: 2,4 m
Masa własna z płynem chłodzącym i hydraulicznym: 100 kg
Maksymalna masa startowa (ograniczona przepisami UL115): 200 kg
Pojemność zbiornika paliwa (ograniczona przepisami UL115): 20 litrów
Prędkość nieprzekraczalna: 110 km/h
Prędkość maksymalna: 90 km/h
Prędkość największego kąta wznoszenia: 45 km/h
Prędkość minimalna: 35 km/h
Prędkość przelotowa: 70 km/h
Maksymalne wznoszenie: 2 m/s przy prędkości 50 km/h
Rozbieg: około 50 m
Dobieg: 0-10 m
Zużycie paliwa: około 6-8 l/h
Pułap praktyczny: około 2250 m

Budowa:

  • Główna konstrukcja nośna – metalowa.
  • Usterzenie kompozytowe, węglowe.
  • Owiewki kabiny i siedzenie zrobione z kompozytu węglowo-kevlarowego.
  • Główna goleń sprężysta, kompozytowa.
  • Koła główne 20 calowe.
  • Koło przednie 16 calowe.
  • Podwozie przednie wahaczowe, amortyzowane.
  • Wirnik metalowy.
  • Hydrauliczny system prerotacji.
  • Silnik POLINI, typ THOR 303 z rozrusznikiem elektrycznym i podwójnym układem zapłonowym, moc 38KM.
Przewiń do góry